Najczęściej zadawane pytania
Kiedy i gdzie ?
15 maja 2020 roku – to już V edycja wydarzenia.
Top Farms Głubczyce Sp. z o.o., woj. opolskie
48-100 Nowe Gołuszowice,
Wydarzenie odbędzie się na polu przy farmie.
Dane GPS: 50.183325, 17.798649
Czym jest rejestracja i jak się ją dokonuje?
Rejestracji na wydarzenie dokonuje się poprzez specjalny formularz przesyłany drogą mailową do uczestników którzy zarezerwowali miejsce za pomocą strony wydarzenia. Istnieje możliwość darmowego uczestnictwa w wydarzeniu. Hodowcy którzy:
- dostaną link rejestracyjny oraz kod promocyjny od mleczarni/Izby Rolniczej/Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- zgłoszą się do Organizatora z informacją o planowanym, grupowym przyjeździe (conajmniej 3 osoby) – otrzymają od Organizatora specjalny link rejestracyjny oraz kod promocyjny i za jego pomocą dokonają rejestracji
- Otrzymają kod rabatowy oraz link do rejestracji od Partnerów V edycji Narodowego Dnia Mlecznej Fermy.
- Otrzymują darmowy bilet na wydarzenie.
- W innym przypadku uczestnictwo jest płatne i wynosi:
-
- 25zł na podstawie rejestracji online
- 35zł jeżeli rejestracji dokonało się w dniu wydarzenia).
Czy rezerwacja wiąże się z kosztami ?
Rezerwacja miejsca nie wiąże się z kosztami i nie zobowiązuje do udziału w wydarzeniu.
Po dokonaniu rezerwacji miejsca – skontaktujemy się i przedstawimy możliwości udziału oraz specjalne promocje.
W sytuacji chęci udziału – zostanie wysłany link rejestracyjny.
Do kiedy trwa rejestracja online ?
Rejestracja online trwa do 12 Maja.
Jak otrzymać bilet na wydarzenie ?
Udział w wydarzeniu jest objęty obowiązkową rejestracją.
W tym celu, za pomocą naszej strony można zarezerwować sobie miejsce, wtedy my- Organizatorzy oddzwaniamy i przedstawiamy możliwości udziału (mamy różne formy uczestnictwa).
W sytuacji zainteresowania udziałem – wysyłamy specjalny link do formularza rejestracyjnego.
Po otrzymaniu rejestracji (uzupełnionego formularza)- wysyłana jest faktura proforma.
Jeżeli proforma zostanie opłacona – do 2 dni przed wydarzeniem zostanie wysłany bilet PDF na podany w rejestacji adres e-mail.
Jeżeli nie odnotujemy wpłaty – można będzie uiścić opłatę na miejscu i w tym momencie otrzymać bilet wstępu.
Można przyjechać na wydarzenie i wziąć w nim udział bez wcześniejszej rejestracji i rezerwacji miejsca przez stronę –rejestracji dokonuje się wtedy na miejscu w dniu wydarzenia, uiszczając opłatę w wysokości 35 zł. Jest do możliwe, o ile ilość uczestników nie przekroczy planowanego limitu.
Jaka jest cena biletów ?
Udział w wydarzeniu jest objęty obowiązkową rejestracją.
Ceny biletów:
Udział w wydarzeniu jest płatny: 35 PLN za bilet normalny wykupiony w dniu wydarzenia.
Warunkiem uczestnictwa w cenie 25 PLN za bilet jest dokonanie rejestracji online do dnia 11 maja 2020r.
Aby skorzystać z bezpłatnego udziału:
*odezwij się do Izby Rolniczej/Ośrodka Doradztwa Rolniczego/Partnerów wydarzenia podanych na stronie
*jeżeli planujesz przyjechać z co-najmniej dwoma kolegami (hodowcami) – skontaktuj się z Organizatorem aby uzyskać indywidualny kod promocyjny.
Aby skorzystać z bezpłatnego udziału:
- odezwij się do Izby rolniczej/Ośrodka Doradztwa Rolniczego/Partnerów wydarzenia podanych na stronie
- jeżeli planujesz przyjechać z co-najmniej dwoma kolegami (hodowcami) – skontaktuj się z Organizatorem aby uzyskać indywidualny kod promocyjny.
Na czym polega promocja +2 osoby ?
Promocja polega na tym, że zgłaszając się do nas należy zaznaczyć, że na wydarzenie planują przyjechać jeszcze conajmniej 2 inne osoby (na przykład koledzy z innych gospodarstw). Wtedy zostanie wysłany kod rabatowy, który każdy uczestnik z planowanej grupy osób powinien wpisać w formularzu rejestracyjnym.
W sytuacji braku wpisanego kodu promocyjnego – zostanie naliczona opłata 25 zł.
Czy miejsca są ograniczone ?
Liczba miejsc ograniczona – 700 osób.
Czy trzeba drukować bilet ?
Aby wejść na wydarzenie należy pokazać bilet wstępu, z zaznaczonym na nim kodem kreskowym. Bilet zostanie wysłany przed wydarzeniem, drogą mailową na wskazany podczas rejestracji adres.
Bilet można okazać zarówno w formie papierowej – wydrukowanej, jak i elektronicznej – plik PDF pobrany na telefon.
Czy będzie parking ?
Tak będzie bezpłatny parking, przy gospodarstwie i strefie wystawienniczej.
Jakie są godziny wydarzenia ?
Rejestracja zaczyna się od godziny 8:00.
Oficjalne otwarcie wydarzenie o godzinie 9:00.
Przewidywanie zakończenie około godziny 17:00.
Czy będzie wydawany certyfikat ?
Organizator może wystawić certyfikat uczestnictwa w branżowym wydarzeniu – szkoleniu.
Należy jednak poinformować o tym wcześniej. Najlepiej wysyłając taką prośbę na poniższy adres mailowy- dm@inconventus.pl.
Certyfikaty będzie można odebrać podczas wydarzenia na stoisku REJESTRACJI uczestników.
Jak wygląda wydarzenie ?
Wydarzenie składa się z kilku części:
- teoretyczna – podczas której wygłaszane są przydatne prelekcje dla uczestników
- praktyczna
– pokaz maszyn zielonkowych, na polach demonstracyjnych
– strefa wystawiennicza (stoiska promocyjne partnerów)
– zwiedzanie gospodarstwa.
Do kogo jest kierowane wydarzenie ?
Wydarzenie skierowane jest do kluczowych graczy na rynku mleczarskim:
– hodowców bydła mlecznego oraz pracowników gospodarstw
– przedstawicieli firm związanych z branżą mleczarską oraz posiadających produkty lub świadczących usługi dla rolnictwa
– Przedstawicieli Instytucji Państwowych, Organizacji i Stowarzyszeń rolniczych lub mleczarskich, przedstawicieli mleczarni
Czy będzie zaplecze gastronomiczne ?
Organizator zapewnia całodzienną kawę i herbatę, dla uczestników wydarzenia.
Na miejscu będzie również strefa gastronomiczna m.in. z foodtruckami, gdzie będzie można zakupić sobie coś do jedzenia.