Zasady dotyczący zachowania bezpieczeństwa sanitarnego w trakcie NDMF („Zasady”)
1. Wypełnienie oświadczenia dotyczącego województwa zamieszkania.
2. Zachowanie dystansu społecznego min. 1,5 m.
3. Unikanie bliskiego kontaktu, np. uścisku dłoni oraz gromadzenia się.
4. Unikanie gromadzenia się w ciągach komunikacyjnych.
5. Rekomendowany zakup biletów online.
6. Korzystanie z karty płatniczej przy wszystkich zakupach na terenie targów.
7. Bezdotykowy pomiar temperatury uczestników targów w strefie wejścia. *o ile będzie to zalecane przez GIS
8. Częste mycie rąk lub dezynfekcja dostępnymi preparatami znajdującymi się w strefie wejść, toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
9. Obowiązek zasłaniania ust i nosa *dotyczy to również wydarzeń plenerowych
10. Poruszanie się zgodnie z wyznaczonymi drogami komunikacji.
11. Spożywanie posiłków jedynie w miejscach do tego wyznaczonych.
12. Powiadomienie obsługi targów w przypadku złego samopoczucia.
13. Stosowanie się do wytycznych obsługi targów.
Bezpieczna przestrzeń dla rozwoju Twojego biznesu w trakcie wydarzenia Wirtualne Dni Farmy Mlecznej.
Sprawdź jak dbamy o bezpieczeństwo naszych wystawców, odwiedzających i pracowników.
Gwarantujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas naszych wydarzeń
1. Dostosowanie liczby uczestników do obowiązujących przepisów tj. przebywanie nie więcej niż 1 osoby na 2.5 m2 powierzchni dostępnej dla uczestników, z wyłączeniem obsługi.
2. Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla gości oczekujących na wejście na teren targów, wydzielenie stref kolejki do wejścia poprzez linie i naklejki wskazujące kierunki, tak, aby odległość pomiędzy osobami wynosiła minimum 1,5 m
3. Minimum 3 metry pomiędzy stoiskami wystawienniczymi.
4. Sprzedaży biletów wstępu online z podziałem na poszczególne dni.
5. Rejestracja danych osobowych wystawców, mediów, zwiedzających. Formularz rejestracji będzie zawierał obowiązkową deklarację epidemiologiczną – o nieprzebywaniu na kwarantannie lub w izolacji.
6. Obowiązek zasłaniania ust i nosa oraz noszenia rękawiczek * o ile będzie to wymagane obowiązującym prawem.
7. Zapewnienie możliwości zakupu maseczek w przynajmniej jednym punkcie na terenie obiektu targowego.
8. Odpowiednia liczba pojemników z preparatem dezynfekującym przy wszystkich wejściach, w toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
9. Regularne, nie rzadziej niż co 2 godziny, czyszczenie i dezynfekcja często dotykanych elementów infrastruktury: klamki, poręcze, balustrady, blaty z użyciem środków dezynfekujących.
10. Przechowywanie śmieci i odpadów w pojemnikach zamkniętych, regularnie czyszczonych i dezynfekowanych.
11. Wpuszczanie na targi wyłącznie osób uprawnionych i posiadających dokumenty wstępu tj. zgłoszeni wystawcy, zarejestrowani zwiedzający, pracownicy obsługi i służby serwisowe.
12. Wprowadzenie bezdotykowej formy weryfikacji dokumentów wstępu.
13. Wyznaczenie odrębnych dróg komunikacji dla uczestników wydarzenia.
14. Weryfikacja liczby osób przebywających na terenie targów.
15. Bezdotykowy pomiar temperatury ciała w strefie wejścia* o ile będzie to zalecane przez GIS.
16. Odpowiednio dezynfekowane punkty medyczne. Zapewnienie odpowiedniego zabezpieczenia pracownikom medycznym pracującym w tym pomieszczeniu.
17. Przygotowanie sposobu funkcjonowania przestrzeni gastronomicznych (w tym restauracji) zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa w tego typu obiektach.
18. Regularne wentylowanie pomieszczeń i przestrzeni, w jakich przebywają uczestnicy.
19. Wyposażenie punktów obsługi w osłony z plexi, o ile nie jest możliwe zachowanie bezpiecznej odległości 1,5 m.
20. Dopuszczenie do pracy jedynie pracowników po przeprowadzonej kontroli temperatury ciała, za ich zgodą, oraz wyposażonych w maseczki / przyłbice ochronne oraz rękawiczki, jeśli nadal będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa lub zaleceniami GIS.
21. Przygotowanie bezpiecznych stref kolejki do punktów obsługi, w której oczekujący będą oddaleni od siebie o minimum 1,5 metra. Wyznaczenie miejsc (poprzez taśmy, słupki czy naklejki na podłodze) do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę w odległości 1,5 metra od osoby obsługującej.
22. Dezynfekowanie powierzchni lady recepcyjnej w punkcie obsługi nie rzadziej niż co godzinę.
23. Zastosowanie rozliczeń bezgotówkowych, zabezpieczenie folią terminali płatniczych oraz ich dezynfekowanie nie rzadziej niż co godzinę.
24. Podejmowanie wzmożonych akcji informacyjnych dotyczących zasad bezpieczeństwa obowiązujących uczestników wydarzenia na terenach targowych.
25. Zamieszczenie w widocznych miejscach materiałów edukacyjnych na temat higieny rąk i zachowania podczas kichania lub kaszlu oraz utrzymywania odpowiedniego dystansu z innymi ludźmi i unikania uścisków dłoni.
1. Wypełnienie oświadczenia dotyczącego stanu zdrowia pracowników stoisk wystawienniczych i obsługi.
2. Dopuszczenie do pracy na stoisku jedynie pracowników po przeprowadzonej kontroli temperatury ciała, za ich zgodą, oraz wyposażonych w maseczki / przyłbice ochronne oraz rękawiczki, jeśli nadal będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa lub zaleceniami GIS.
3. Dostosowanie liczby dostępnych miejsc siedzących przeznaczonych dla gości na stoisku, poprzez wprowadzenie specjalnych rozwiązań umożliwiających zachowanie odległości przynajmniej 1,5 metra zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa.
4. W trakcie montażu i demontażu stoisk zachowanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących dla firm zabudowujących i dostawców zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i zaleceniami GIS.
5. Zobowiązanie Wystawców do zapewnienia na stoiskach stosownych środków ochrony osobistej dla personelu oraz środków dezynfekujących.
6. Wydanie zaleceń wystawcom, aby w miarę możliwości materiały dla gości targowych były dostępne tylko w wersji online (np. na ekranach, pliki przekazywane online).
7. Wydanie zaleceń wystawcom, aby w miarę możliwości przypominali gościom na stoiskach o obowiązku zasłaniania ust i nosa.
8. Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla gości oczekujących w kolejce na podejście do stoiska, tak, aby odległość pomiędzy osobami wynosiła minimum 1,5 m.
9. Zachowanie dystansu społecznego min. 2 m. w trakcie poruszania się po przestrzeniach wspólnych.
10. Unikanie bliskiego kontaktu, np. uścisku dłoni oraz gromadzenia się na stoisku wystawienniczym.
11. Unikanie gromadzenia się w ciągach komunikacyjnych.
12. Częste mycie rąk lub dezynfekcja dostępnymi preparatami znajdującymi się w strefie wejść, toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
13. Dezynfekowanie powierzchni lady stoiska nie rzadziej niż co godzinę
14. Obowiązek zasłaniania ust i nosa w strefie stoiska*dotyczy to również wydarzeń plenerowych
15. Poruszanie się zgodnie z wyznaczonymi drogami komunikacji.
16. Powiadomienie obsługi targów w przypadku złego samopoczucia.
17. Stosowanie się do wytycznych obsługi targów.
Bezpieczna przestrzeń dla rozwoju Twojego biznesu w trakcie wydarzenia Wirtualne Dni Farmy Mlecznej.
Sprawdź jak dbamy o bezpieczeństwo naszych wystawców, odwiedzających i pracowników.
Gwarantujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas naszych wydarzeń
1. Dostosowanie liczby uczestników do obowiązujących przepisów tj. przebywanie nie więcej niż 1 osoby na 2.5 m2 powierzchni dostępnej dla uczestników, z wyłączeniem obsługi.
2. Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla gości oczekujących na wejście na teren targów, wydzielenie stref kolejki do wejścia poprzez linie i naklejki wskazujące kierunki, tak, aby odległość pomiędzy osobami wynosiła minimum 1,5 m
3. Minimum 3 metry pomiędzy stoiskami wystawienniczymi.
4. Sprzedaży biletów wstępu online z podziałem na poszczególne dni.
5. Rejestracja danych osobowych wystawców, mediów, zwiedzających. Formularz rejestracji będzie zawierał obowiązkową deklarację epidemiologiczną – o nieprzebywaniu na kwarantannie lub w izolacji.
6. Obowiązek zasłaniania ust i nosa oraz noszenia rękawiczek * o ile będzie to wymagane obowiązującym prawem.
7. Zapewnienie możliwości zakupu maseczek w przynajmniej jednym punkcie na terenie obiektu targowego.
8. Odpowiednia liczba pojemników z preparatem dezynfekującym przy wszystkich wejściach, w toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
9. Regularne, nie rzadziej niż co 2 godziny, czyszczenie i dezynfekcja często dotykanych elementów infrastruktury: klamki, poręcze, balustrady, blaty z użyciem środków dezynfekujących.
10. Przechowywanie śmieci i odpadów w pojemnikach zamkniętych, regularnie czyszczonych i dezynfekowanych.
11. Wpuszczanie na targi wyłącznie osób uprawnionych i posiadających dokumenty wstępu tj. zgłoszeni wystawcy, zarejestrowani zwiedzający, pracownicy obsługi i służby serwisowe.
12. Wprowadzenie bezdotykowej formy weryfikacji dokumentów wstępu.
13. Wyznaczenie odrębnych dróg komunikacji dla uczestników wydarzenia.
14. Weryfikacja liczby osób przebywających na terenie targów.
15. Bezdotykowy pomiar temperatury ciała w strefie wejścia* o ile będzie to zalecane przez GIS.
16. Odpowiednio dezynfekowane punkty medyczne. Zapewnienie odpowiedniego zabezpieczenia pracownikom medycznym pracującym w tym pomieszczeniu.
17. Przygotowanie sposobu funkcjonowania przestrzeni gastronomicznych (w tym restauracji) zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa w tego typu obiektach.
18. Regularne wentylowanie pomieszczeń i przestrzeni, w jakich przebywają uczestnicy.
19. Wyposażenie punktów obsługi w osłony z plexi, o ile nie jest możliwe zachowanie bezpiecznej odległości 1,5 m.
20. Dopuszczenie do pracy jedynie pracowników po przeprowadzonej kontroli temperatury ciała, za ich zgodą, oraz wyposażonych w maseczki / przyłbice ochronne oraz rękawiczki, jeśli nadal będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa lub zaleceniami GIS.
21. Przygotowanie bezpiecznych stref kolejki do punktów obsługi, w której oczekujący będą oddaleni od siebie o minimum 1,5 metra. Wyznaczenie miejsc (poprzez taśmy, słupki czy naklejki na podłodze) do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę w odległości 1,5 metra od osoby obsługującej.
22. Dezynfekowanie powierzchni lady recepcyjnej w punkcie obsługi nie rzadziej niż co godzinę.
23. Zastosowanie rozliczeń bezgotówkowych, zabezpieczenie folią terminali płatniczych oraz ich dezynfekowanie nie rzadziej niż co godzinę.
24. Podejmowanie wzmożonych akcji informacyjnych dotyczących zasad bezpieczeństwa obowiązujących uczestników wydarzenia na terenach targowych.
25. Zamieszczenie w widocznych miejscach materiałów edukacyjnych na temat higieny rąk i zachowania podczas kichania lub kaszlu oraz utrzymywania odpowiedniego dystansu z innymi ludźmi i unikania uścisków dłoni.
Niniejsza informacja ma zastosowanie do danych osobowych wszystkich osób uczestniczących i przebywających na terenie wydarzenia Dni Farmy Mlecznej, w tym jako odwiedzający, wystawcy, pracownicy, współpracownicy wystawców w wydarzeniu Dni Farmy Mlecznej (dalej jako „Partnerzy„), organizowanych ze spółką InConventus Group sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-403), ul. Kamienna 21, NIP 6762520617, która jest administratorem (dalej jako „Administrator”) danych osobowych Partnerów (dalej jako „Dane Osobowe”).
Dane Osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz polskimi przepisami przyjętymi w celu umożliwienia stosowania ww. Rozporządzenia (dalej jako „RODO”). Podanie Danych Osobowych przez Partnera jest wymogiem umownym i niezbędnym do wzięcia udziału w Targach lub wstępu na ich teren. Podanie danych jest dobrowolne lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości wejścia na teren wydarzenia Dni Farmy Mlecznej lub brakiem możliwości realizacji zawartych umów związanych z wydarzeniem Dni Farmy Mlecznej.
Szczegółowe zasady przetwarzania Danych Osobowych zostały przedstawione poniżej.
Partner oświadcza, iż poinformuje o obowiązywaniu niniejszej klauzuli informacyjnej swoich pracowników, współpracowników i osoby działające na jego zlecenie oraz udostępni im jej treść.
1. Cele i podstawy prawne przetwarzania Danych Osobowych
Dane Osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązku prawnego nałożonego na InConventus Group sp. z o.o. zaleceniem Głównego Inspektora Sanitarnego (dotyczącym:
i. zbierania oświadczeń, że według najlepszej wiedzy Partnera, Partner nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym;
ii. rejestrowania wszystkich uczestników targów, w celu pozyskania danych osób przebywających na targach
iii. ustalenia listy gości oraz innych osób z zewnątrz (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie na wyznaczonym obszarze w trakcie trwania wydarzenia Dni Farmy Mlecznej, w której Partner uczestniczył
iv. prowadzenia komunikacji drogą mailową, sms lub telefoniczną służącej ustaleniu osób, które mogły mieć kontakt z zakażonym COVID-19.
Podstawą przetwarzania danych osobowych w tych celach jest:
ochrona żywotnego interesu w postaci zdrowia i życia osoby, której dane dotyczą lub innych osób zgodnie z art. 6 ust. 1. lit. d RODO
wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na Administratora art. 6 ust. 1 lit. c RODO
niezbędność przetwarzania ze względów związanych z interesem publicznym w dziedzinie zdrowia publicznego zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. i RODO
2. Kategorie przetwarzanych Danych Osobowych
W celach wskazanych w pkt. 1 Administrator będzie przetwarzać następujące Kategorie Danych Osobowych:
dane identyfikacyjne Partnera oraz jego pracowników, współpracowników i osób działających na jego zlecenie tj.:
i. imię, nazwisko
ii. dane kontaktowe: tj. np. adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania.
3. Odbiorcy Danych Osobowych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć:
pracownicy, współpracownicy i osoby działające na zlecenie Administratora;
podmioty, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności: podmioty obsługujące systemy informatyczne, współpracownicy lub udostępniające narzędzia informatyczne bądź podmioty prowadzące działalność pocztową i kurierską;
podmioty współpracujące z Administratorem przy obsłudze spraw prawnych i ich pracownicy;
służby sanitarne, w szczególności Głównemu Inspektorowi Sanitarnemu w celu realizacji jego wytycznych oraz inne właściwe służby sanitarne przeprowadzające dochodzenia epidemiologiczne na wypadek wykrycia przypadku zakażenia COVID-19 w trakcie wydarzenia Dni Farmy Mlecznej;
innym podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Osoby i podmioty wskazane powyżej mają prawo do dostępu do Danych Osobowych tylko w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania powierzonych im zadań.
4. Poufność
Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
5. Okres przechowywania Danych Osobowych
Dane Osobowe będą przetwarzane przez cały okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 1, jednakże nie dłużej niż 21 dni.
6. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Dane osobowe osób wskazanych w pkt 1 nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO;
W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
Partner, którego dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku, gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO);
może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych. Prawo to przysługuje także w sytuacji, gdy zdaniem Partnera przetwarzanie jego danych jest niezgodnie z prawem, lecz nie chce on, aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku, gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń (zgodnie z art. 18 RODO);
prawa do żądania usunięcia przetwarzanych Danych Osobowych (zgodnie z art. 17 RODO);
prawa do przenoszenia swoich Danych Osobowych (zgodnie z art. 20 RODO);
prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO, tj. do otrzymania od Administratora swoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (przez komputer), a także do żądania ich przekazania do innego administratora danych; Prawo to dotyczy tylko danych dostarczonych Administratorowi przez Partnera, które są przetwarzane w związku z wykonaniem umowy i mają postać elektroniczną;
osobom, o których mowa w pkt 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego;
prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jego Danych Osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją, w przypadku, gdy dane są przetwarzane przez Administratora w ramach realizacji swoich prawnie usprawiedliwionych interesów, o których mowa w punkcie 1 lit. b i c (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).
7. Klauzula informacyjna dla pracowników i współpracowników Partnera
Administrator oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych reprezentujących Partnera oraz osób fizycznych wskazanych przez Partnera jako osoby do kontaktu i innych osób odpowiedzialnych za prowadzenie negocjacji lub wykonanie umowy dot. udziału w targach, jeżeli takie zostały wskazane.
Administrator oświadcza, że w zakresie danych osobowych przekazanych przez Partnera, o których mowa w ust. 1 powyżej:
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wskazana jest w pkt 1.
dane osobowe, o których mowa w ust. 1, mogą być przekazane podmiotom wskazanym w pkt 3.
dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez okres wskazany w pkt 5.
osobom, o których mowa w ust. 1, przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
osobom, o których mowa w ust. 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego;
w oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
Partner zobowiązuje się do poinformowania osób, o których mowa w ust. 1:
o zakresie danych osobowych dotyczących tych osób a przekazanych Administratorowi;
o tym, że kto jest administratorem ich danych osobowych oraz że przetwarza ich dane osobowe na zasadach określonych powyżej;
o tym, że Partner jest źródłem, od którego Administrator pozyskał ich dane.
8. Kontakt z Administratorem
W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych oraz realizacją praw przysługujących Partnerom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej (kontakt: innfo@inconventus.com), korespondencyjnie (na adres siedziby Organizatora) lub osobiście w siedzibie Organizatora. Partner, który złożył wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jego Danych Osobowych, w ramach korzystania z przysługujących mu praw, może zostać poproszony o odpowiedź na kilka pytań, które umożliwią weryfikację jego tożsamości.
Ponadto Partner, którego dane dotyczą ma prawo w dowolnym momencie wnieść w skargę na przetwarzanie jego Danych Osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.